Garmin Vivofit jr. 2

Sportowych trackerów dla dzieciaków jest coraz więcej. Producenci starają się przyciągnąć je adekwatną kolorystyką, by zachęcić do używania, a tym samym zwiększyć ich aktywność. Problem jest taki, że dzisiejsze dzieciaki nie reagują już na takie rzeczy. Trzeba im dostarczyć znane i lubiane motywy. Garmin zmodyfikował podejście przy drugiej generacji bransoletki vivofit junior. Najnowszy dziecięcy monitor Garmin Vivofit jr. 2 skorzysta z disneyowskich licencji, a to z pewnością przyciągnie uwagę najmłodszych.

W dzisiejszych czasach bardzo trudno zmotywować dzieciaki do ruchu. Udaje się to przez sportowe trackery w specjalnych edycjach, ale bardzo często na dosyć krótko. Jeśli ubieralny gadżet jest tylko kolorowy, ale nie ma angażujących funkcji to trudno liczyć na długofalowe efekty. Garmin zauważył, że więcej uzyskamy, gdy design nawiązuje do współczesnych bohaterów. Do tego pasujące do edycji gry i zabawy z owymi postaciami. Innymi słowy sprytna personalizacja docierająca do dzisiejszych dzieciaków.

Garmin Vivofit jr. 2

Przede wszystkim chodzi o zabawę. To przez nią można pokazać najmłodszym, że ruch nie musi wiązać się z wysiłkiem. Vivofit jr. 2 proponuje wirtualną walutę, którą można wymienić na nagrody w mobilnej aplikacji na smartfon. Pierwsze modele bransoletek uwzględniły bohaterów komiksów Marvela, Gwiezdnych Wojen oraz animacji Disneya. Obudowy ozdobiono ich wizerunkami, a wszystko dopełniają kolorowe, micro tarczki. Ekranik jest tym razem kolorowy, co daje więcej możliwości niż poprzednio. Odkrywanie nowych elementów w apce wymaga jedynie 60 minut ruchu w ciągu dnia, więc nie jest to specjalnie dużo.

Rodzice będą mogli obserwować wyniki swoich pociech, a także wyznaczać im programy lub nagrody. Bransoletki Vivofit jr. 2 to też analizatory wypoczynku, więc i te odczyty trafią do smartfona. Generalnie to typowa opaska fitness, ale w specjalnej wersji. Udało się też stworzyć znane ze sportowych zegarków rywalizacje i wyzwania ze znajomymi. Dzieci mogą porównywać osiągnięcia i w ten sposób konkurować, zwiększając aktywność. Dobrym krokiem Garmina jest możliwość zmiany opasek (jak pasków), a to okazja do dłuższego zainteresowania zabawką. Smartband wyceniono na , natomiast opaski kosztują po . Stworzono też odmiany odnośnie wieku (4-7 i 6 lub więcej lat).

źródło: Garmin