Od tego roku sklepiki z mobilnymi aplikacjami będą się znów szybko rozrastać, a konkretnie działy z naręcznymi propozycjami. Mowa tutaj głównie o sprzęt od Apple i ten na systemie Android Wear. To one powinny królować w kwestiach tytułów na ubieralny ekranik. Każdy developer chciałby pokazać się z wariantem programu na zegarek i nie tylko dlatego, że wzrasta sprzedaż smart watchy. To po prostu też dobra promocja swoich możliwości i rozszerzenie propozycji na różne platformy. Pojawiają się już programiki z różnych sektorów. The CityMatchday to aplikacja na zegarki z systemem Google’a. Przygotował ją angielski klub Premier League – Manchester City.

Chyba jako pierwszy klub sportowy na świecie wydał aplikacją na Android Wear. Skorzystają oczywiście jedynie fani zespołu (nadal aktualnego mistrza Anglii). Oferowane tutaj będą powiadomienia na temat klubu, wszelkie aktualności, a także wyniki spotkań. Wszystko w naręcznej formie. To bardzo niszowy projekt – niezależnie od tego ilu kibiców ma Man City. Mimo wszystko – fajny ukłon dla fanów zespołu (tych ze smart watchami). To samo otrzymujemy na smartfonie, ale teraz nie trzeba go będzie w ogóle wyjmować z kieszeni. Prawdziwi kibice są ze swoimi klubami w sposób ciągły, więc każde informacje starają się stale obserwować. To usługa właśnie dla nich.

Na nadgarstku otrzymamy powiadomienie/alert na temat gola (oczywiście opcja przydatna tylko, gdy nie możemy obejrzeć meczu na stadionie lub przed TV), a także najważniejszych momentów meczu: karnego, czy czerwonej kartki. Apka ma też otrzymać wiele innych notyfikacji z komentarzami klubu (m.in. relacji tekstowej online). Władze klubu badają potencjał rynku ubieralnych technologii i chcieliby dalej rozwijać program przy ewentualnym sukcesie naręcznych gadżetów. Aplikacja jest oczywiście bezpłatna.

źródło: Google Playmcfc.co.uk via pocket-lint.com