Czy warto poświęcać wpis tylko jednemu paskowi? Tak, jeśli ten dzięki sprzedaży przekazuje część środków na cele charytatywne. Przed weekendem dałem przykład smart głośnika Amazon Echo 2 (PRODUCT) RED, a dzisiaj w tej edycji o pasku Sport Loop dla Apple Watcha. Obie marki regularnie pomagają czerwonymi wariantami swoich produktów, a okres przedświąteczny to najlepszy czas na zebranie pieniędzy w gorącym okresie i większej hojności klientów.
Opaska sportowa jest nylonowa i ma format już znany z kolekcji akcesoriów Apple. Sport Loop posiada zapięcie na rzep, czyli regulację dopasowania do nadgarstka. Jest elastyczna i wygodna zwłaszcza podczas aktywności. Nie różni się pod tym względem od pozostałych modeli, nie licząc oczywiście charakterystycznej kolorystyki. Jak zwykle kompatybilność jest pełna, czyli obejmuje wszystkie generacja smartwatchy z Cupertino. Niezależnie od wielkości koperty, czyli 38 i 42 mm, ale też dwóch nowych Series 4, które są nieco większe i mają po 40 i 44 mm (adekwatnie do szerokości zakupionego modelu paska).
Pasek Sport Loop (PRODUCT) RED wyceniono na 249 zł. W sumie czerwonych pasków do Apple Watcha w tej czerwieni jest trio. W zeszłym tygodniu pojawiły się nowe paski z serii Hermes, a także trzy nowe propozycje pasków od Nike. Wszystkie jako sezonowe rozwinięcie oferty, powtarzane przez Apple regularnie.
źródło: Apple.com