Samsung Gear S2 Mendini

Jedną z ważniejszych spraw związanych z nowymi ubieralnymi gadżetami jest ich bogata personalizacja, ale i współpraca z partnerami w rozwoju designu i poprawy stylu. Giganci elektroniki na pewno konsultowali projekty z profesjonalistami, ale wiedzą dobrze, że można dobrze wypromować urządzenie przez dodatki i akcesoria. W przypadku smartwatchy chodzi głównie o eleganckie paski, ale i dobrane do nich tarcze. Domy mody bardzo często są zapraszane do współudziału w przygotowaniu pasujących elementów, a z czasem wiele firm projektuje swoje akcesoria, zauważając potencjał rynku wearable.

Samsung ma już wprawę z partnerami, bo poprzednie generacje Gearów otrzymywały ciekawe paski, dodatkowe ozdoby, a nawet kryształki. Zwykle prowadziło to do poprawy wizerunku i nadaniu nowych cech premium. Na targach IFA 2015 koreański producent ogłosił współpracę włoskim designerem Alessandro Mendinim. Dzięki temu nowe inteligentne zegarki staną się jeszcze bardziej klasowe, a to z kolei pozwoli im lepiej konkurować z bezpośrednim rywalem, czyli Apple Watchem. Bogata opcja dostosowywania smartwatchy jest dziś bardzo ważna, więc im więcej możliwości, tym lepiej dla urządzenia.

Gear S2 Mendini

Samsung Gear S2 zyska kilka limitowanych tarczy (ekskluzywnie dla tego modelu), a wraz z nimi kilka modnych pasków. Zegarek ma wyglądać bardziej unikatowo i stylowo. Wszystkie dodatki mają być dostępne od premiery Gear S2, a z czasem pewnie ich przybędzie. Na załączonych zdjęciach pierwsze efekty prac. Atelier Mendini to jeden z pierwszych partnerów Samsunga przy promocji Gear S2. Spodziewam się kolejnych wzmocnień w najbliższych miesiącach, a także ruchów konkurencji, która także chętnie przygarnie do współpracy inne domy mody lub znanych designerów. Takie partnerstwo to też szansa dla drugiej strony, czyli zaistnienia w świadomości klientów poprzez kojarzenie z nowoczesnym podejściem ubieralnych technologii i najnowszych trendów. Smartwatche mają potencjał i będą się rozwijać. Oczywiście coraz częściej towarzyszyć im będzie nienaganna stylistyka. Właśnie tego obawiają się producenci ze Szwajcarii, którzy już są w fazie odpowiedzi na atak producentów elektroniki.

źródło: Samsung via ubergizmo.com